كارگزار فاركس چيست؟

۳۰ بازديد

كارگزار فاركس و انتخاب صحيح آن، در روند موفقيت معامله گران و سرمايه گذاران بسيار تاثير گذار است.

كارگزار فاركس كيست؟ در ابتدا بايد كلمه و مفهوم كارگزار را برايتان بگوييم. كارگزار به فرد حقيقي يا حقوقي مي گويند كه بين خريدارن و فروشندگان ارتباط ايجاد مي كند و در قبال آن حق العمل خود را دريافت مي كند. به حق العمل، كميسيون نيز گفته مي شود.

يك كارگزار بطور كلي فعاليتهاي بين خريداران و فروشندگان را با توجه به قرار قبلي كه خريدار و فروشنده به او سپرده اند، انجام مي‌دهد. كارگزارن شرايط مشخص و امنيت مورد معامله و هزينه‌هاي اصلي و جانبي آن تجارت را فراهم مي كنند.

با توجه به اين تعاريف معلوم مي شود كه، هر بازار بطور حتم كارگزارهاي اختصاصي خود را دارد. مثلا:

– كارگزار بورس

– كارگزار اصناف

– كارگزار املاك 

بايننس چيست؟

سومين صرافي مربوط به معاملات ارزهاي ديجيتال در جهان با اين نام شناخته شده است كه اين رتبه را از ميزان حجم سرمايه مبادله شده در روز بدست آورده است.

در اين صرافي حدود 486 ارز و توكن قابل معامله است. اين صرافي داراي كوين اختصاصي بايننس كوين است كه با ابروكر آلپاري (Alpari) يكي از بروكرهاي معتبر و پيشتاز دنيا در زمينه انجام معاملات فاركس و باينري آپشن است كه دفتر مركزي آن در جزيره موريس قرار دارد و در سال 2016 مجوز فعاليت از طرف بانك مركزي فدراسيون روسيه دريافت نموده است. Alpari با برخورداري از تكنولوژي مدرن، كارمزد پايين معاملات و سال ها تجربه كاري عملكردي موفق در ميان سرمايه گذاران و معامله گران در بازار هاي جهاني داشته است. شركت آلپاري در سال 1998 تأسيس شد و در حال حاضر به شكلي پويا به توسعه خدمات خود ادامه مي دهد. يكي از ويژگي هاي قابل توجه وب سايت Alpari براي كاربران ايراني، پشتيباني از زبان فارسي در وب سايت و سيستم پشتيباني آن ميباشد. در اين مطلب با اول پرداخت همراه باشيد تا به معرفي آلپاري، آموزش افتتاح حساب و آشنايي با قابليت هاي آن در سه بخش مجزا بپردازيم.كثر ارزها قابل معامله است.

صرافي بايننس با ايده هاي جديد وارد بازار شد و از كوين اختصاصي خود به منظور پرداخت هزينه هاي تبديل ارز استفاده كرده است.

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.