بررسي بروكر فاركس و باينري آپشن آلپاري alpari

۳۵ بازديد

ميپردازيم به بررسي بروكر فاركس و باينري آپشن آلپاري alpari به اين دليل كه برخي از كاربران درخواست داده بودند تا با اين بروكر بيشتر آشنا شوند تصميم به نگارش اين مقاله كرديم تا بصورت دقيق و موشكافانه اين كمپاني را ارزيابي كنيم ، شركت ALPARI يكي از معتبرترين بروكر ها در سطح جهان ميباشد كه در بيش از 150 كشور جهان مشتري دارد و با شرايط عالي كه براي معامله گران ايجاد كرده جز پرافتخارترين بروكر هاي بازار بين المللي بشمار ميرود.

اين شركت در سال 1998 تاسيس گرديد و از همان ابتدا با خدمات عالي و بدون رقيبي كه به مشتريان ارائه ميداد معامله گران را به سمت خود جذب كرد ، بيش از دو ميليون و سيصد هزار مشتري در سراسر جهان نتيجه عملكرد و اعتبار عالي اين بروكر ميباشد ، كه اين عملكرد خوب شامل پشتيباني بسيار قوي ، سرور هاي قدرتمند و بدون تاخير براي معامله گران ، واريز و برداشت در كمترين زمان ممكن و ارائه خدمات آموزشي رايگان ميباشد .

همچنين فارسي سازي بروكر براي ايرانيان ، ارائه پشتيباني قوي براي فارسي و راه اندازي راهي براي واريز و برداشت بصورت ريالي (از طريق كارت عابر بانك داخل ايران) از عواملي است كه هزاران ايراني به اين بروكر اطمينان كنند و در آن سرمايه هايي كلان به جريان بيندازند.

آلپاري توسط كميسيون بين المللي خدمات مالي يا IFSC ريگوله شده كه اين خود يك پشتيبان بزرگ براي معامله گران است و همچنين هيچ گونه عمليات پرداختي و يا سرمايه گذاري با پول معامله گران انجام نميدهد و تمامي موجودي تريدرها در بانك هاي معتبر و در جساب هاي مخصوص نگهداري ميشود و تا انتها از آن حفاظت و نگهداري ميكنند.

ارز ديجيتال بايننس كوين چيست؟

بايننس كوين، از طريق عرضه‌ اوليه سكه (ICO) در ماه جولاي سال ۲۰۱۷ منتشر شد. هدف اصلي ايجاد اين كوين، جذب سرمايه براي توسعه و گسترش صرافي Binance بود. صرافي كريپتو Binance (كه يكي از بزرگترين صرافي‌هاي كريپتو است) از امنيت و سرعت پردازش قابل توجهي برخوردار است و ايجاد ارز ديجيتالي‌اش نيز باعث شد جايگاهي پيشرو در اين فضا كسب كند. در تاريخ ۱۸ آپريل ۲۰۱۹، اين صرافي بلاكچين و كوين‌هاي معاملاتي خود را راه‌اندازي كرد و در نتيجه، بايننس كوين (BNB) كه يك توكن اتريوم ERC-20 بر روي بلاك‌چين اتريوم بود در سال ۲۰۱۹ به بلاكچين خود منتقل شد. در واقع به بيان ساده، بايننس كوين (با نشانه‌ي اختصاري BNB) هم يك ارز ديجيتال مختص صرافي بزرگ Binance و هم يك كريپتوكارنسي بر روي زنجيره‌ بلاك چين بايننس است.

تفاوت اصلي بايننس كوين و بيت‌كوين چيست؟

  • زماني كه صحبت از معامله‌ بيت‌كوين است، معامله‌گر هميشه بايد در نظر داشته باشد كه از كدام صرافي كريپتو استفاده كند. چراكه همه‌ صرافي‌ها و سايت‌ها به يك اندازه قابل اعتماد و امن نيستند. ارز ديجيتال بايننس كوين در صرافي Binance پذيرش مي‌شود كه اين يكي از امن‌ترين صرافي‌ها در جهان است.
  • تمركز در برابر عدم تمركز: بيت‌كوين در همه جا معامله مي‌شود و نسبت به انواع مختلفي از متغيرها آسيب‌پذير است. ارز ديجيتال بايننس كوين كمتر مستعد تاثير از شرايط خارجي است اما به شدت تاثيرپذير از شرايط داخلي Binance است.
  • بايننس كوين، ارزي جديد است كه در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازي شد. اما از طرف ديگر، بيت‌كوين داراي سابقه طولاني و اثبات شده‌اي است كه براي اولين بار در سال ۲۰۰۹ منتشر شد.
  • حداكثر تعداد بيت‌كوين‌ها، ۲۱ ميليون اما عرضه‌ بايننس كوين ۲۰۰ ميليون كوين است. اين بدان معناست كه طي سالهاي آينده، كوين‌هاي BNB مي‌توانند به لحاظ حجم كلي، از بيت‌كوين سبقت بگيرند.

بر خلاف بيت‌كوين، اتريوم و ساير كريپتوكارنسي‌هاي پيشرو، بايننس كوين ارزي جديد در شبكه‌ بلاك چين محسوب مي‌شود. اين بدان معناست كه سهم بازار آن نسبت به ديگر كوين‌هاي پيشرو، كمتر و علاوه بر آن، تخصيص پرتفوي معامله‌گران نيز به اين دست از كريپتوكارنسي‌ها محدود است. در نتيجه اين موضوع باعث مي‌شود ارائه دهندگان كريپتو، بر سر منابع سرمايه‌گذاران هر روزه با هم به رقابت بپردازند. كريپتوكارنسي‌ها ممكن است به دليل عدم وابستگي‌شان به دولت، براي بسياري از معامله‌گران فريبنده باشند، اما اين عاقلانه نيست كه فكر كنيم اقدامات دولت تأثير عمده‌اي بر ارزش آن‌ها نخواهد گذاشت. براي نمونه اگر اوضاع اقتصاد دولت ايالات متحده در شرايط نامساعدي باشد، اين موضوع ممكن است باعث شود معامله‌گران به دليل ترس از كاهش ارزش ارز خود، سرمايه گذاري‌شان را در فضاي كريپتوكارنسي‌ها افزايش دهند.

براي اطلاعات بيشتر به سايت حامد عمادي مراجعه كنيد.


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.