ثبت نام در بايننس و لايت فاركس

۳۷ بازديد

ثبت نام در صرافي بايننس (Binance)

صرافي بايننس (به انگليسي : Binance) يك صرافي ارز ديجيتال آنلاين واقع در چين است كه كاربران بسيار زيادي در سطح بين المللي داشته و با كاربران ايراني نيز تعامل بالايي دارد. چانگ پنگ ژائو (CZ) مدير عامل و بنيانگذار اين صرافي است. يي هه (Yi He) نيز دومين بنيانگذار صرافي بايننس است. در زمان نگارش اين مطلب بر اساس آمارهاي گزارش شده اين صرافي به لحاظ ميزان تراكنش روزانه در جايگاه اول جهان قرار دارد. در ادامه اين مطلب به معرفي كامل صرافي بايننس ، آموزش گام به گام ثبت نام در آن و همچنين نحوه مبادلات ارزهاي ديجيتال در اين صرافي خواهيم پرداخت.

تاريخچه تأسيس صرافي بايننس

چانگ پنگ ژائو قبلاً شركت فيوژن سيستم (Fusion Systems) را تأسيس كرده بود كه در زمينه ارايه راه‌حل در حوزه فناوري هاي مالي (FinTech) فعاليت داشت. وي در سال 2013 ميلادي به عنوان سومين عضو تيم كيف پول ارز ديجيتال Blockchain.info به اين كمپاني پيوست. او همچنين كمتر از يك سال در صرافي OKCoin به عنوان مدير ارشد فناوري (CTO) مشغول به فعاليت بود كه زمينه تأسيس صرافي بايننس را براي او فراهم نمود.

صرافي Binance در در ماه فوريه 2017 در كشور چين راه اندازي شد اما پيش از ممنوعيت مبادلات ارزهاي ديجيتال توسط دولت چين در سپتامبر 2017، سرورها و دفتر مركزي خود را از چين به ژاپن منتقل نمود. در ماه مارس 2018 ميلادي اين شركت دفاتر خود را در كشور تايوان افتتاح نمود.

شش ماه پس از راه‌اندازي بايننس، مجله فوربز براي اولين بار در تاريخ فهرستي از ثروتمندترين افراد در دنياي ارزهاي ديجيتال منتشر كرد. در اين فهرست، چانگ پنگ ژائو (بنيانگذار Binance) با حدود ۱/۱ الي ۲ ميليارد دلار ثروت در صدر اين فهرست قرار گرفت.

 ثبت نام در فاركس 

مزاياي بروكر لايت فاركس :

1) برگزاري وبينارهاي رايگان به صورت هفتگي

2)پشتيبان فارسي زبان بيست و چهار ساعته در 7 روز هفته ( چت آنلاين، تلگرام، اينستاگرام و واتس اپ )  

3) پشتيباني از تمامي ابزارهاي معاملاتي

4) ارائه ي بونوس هاي متنوع

5) ارائه ي اپليكيشن هاي سيگنال و اناليز به زبان فارسي

6) برخورداري از آپشن كپي تريدينگ

7) واريز و برداشت ريالي

8) ارائه ي هم زمان دو پلتفرم معاملاتي تحت وب و متاتريدر

9) كانال آپارات و يوتيوبو …

براي ثبت نام در لايت فاركس  به سايت حامد عمادي مراجعه كنيد .

 

 

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.